Blåmärke ???!!!

Min stackars lilla Yumi har fått ett blåmärke,,,
Upptäckte det när jag kom hem efter jobb idag !
Efter lite panik eftersom jag inte visste vad det var
så har jag nu lugnat mig med förklaringen från mer vana sphynx ägare
att det troligen är ett blåmärke !
Det låter ju inte helt osanolikt med tanke
på att när yumi jagar sina leksaker i vild lek så tar hon ofta sån sats
att hon inte hinner bromsa och därför
ofta springer eller glider in i saker !

Min stackars lilla flicka ,, hoppas det snart försvinner !
Nu ligger hon i sitt hus och sover !
Hoppas hon är "bättre" imorgon !

Vet bilden ser lite hemsk ut, men det är svårt att hålla och fota själv,,,
i alla fall så att manser det hela !

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Ajdå, Yumi, är det Calle som har varit i farten? ;)

2008-08-06 @ 22:29:46
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaa, de är så otroligt vidriga. Du kanske har läst om min fobi för dem, som jag skrev tidigare... Hysteriskt.. På allvar. Usch!



Men stackats liten, har hon fått en liten fläskläpp... Hoppas det går över snart, huvudsaken är att hon inte har ont av det. Kram!

2008-08-06 @ 22:51:04
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Madde

Usch, ja det är inget kul. Fast jag är egentligen inte stickrädd, det är mest det d'r bandet man spänner om armen... Fast sen är det kanske inte så lätt att ens kille ska ta hemma i sovrummet... :S Kram!

2008-08-07 @ 11:16:13
URL: http://visby1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0