Min älskade Yumi är sjuk !



Min fina fina flicka är sjuk !
Igår kl 13:20 ringde min man mig på jobb, Yumi hade kräckts 6 gånger sedan han kom hem kl 13.
kl 14:20 ringde jag upp honom igen för att kolla läget,,, då hade hon kräckts 2 gånger till
Jag slutade kl 16, och när jag varit hemma en timme alltså 17:00 ca hade hon kräckts 16 gånger !
Efter mycket om och men, det var ju trotts allt fredag eftermiddag, fick
jag tag i en Vetrinär,,,
Blev beordrad att komma in med henne omedelbart och fick en tid
18:20,,, så det bar iväg till Blå Stjärnans Djursjukhus i Borås !
Yumi blev klämd och tryckt på, hon fick tempen tagen och sen blev hon röntkad !
Det hela slutade med att jag fick lämna min lilla älskling där,
hon skulle läggas med dropp eftersom hon var på väg att bli uttorkad
hon spydde ju upp även om hon bara drack...
Idag känns det jätte jobbigt,,,
Saknar min Yumi så otroligt mycket och det är så tomt
här hemma.....
Vetrinären skulle ringa idag på förmiddagen och berätta läget !
Hoppas hon ringer snart !

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Stackars Yumi, vi tänker på henne. Tass

2008-08-09 @ 10:42:47
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Ceestar

Ååå. Hoppas att Yumi kryar på sig ordneligt. Tänker på er!

2008-08-09 @ 10:54:16
URL: http://ceestar.blogg.se/
Postat av: Jenny R

Aww, stackars Yumi! Hoppas hon blir bra igen och att det bara är något hon ätit. Du får hålla oss uppdaterade. kram

2008-08-09 @ 12:11:10
Postat av: Elin

Stackars Yumi! Jag hoppas att hon blir bra snart!

2008-08-09 @ 12:35:20
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0