Kattblues

image76


En till ny kat(t)egori ! Weeee
Böcker !
Jag är ju själv en läslus och jag älskar att läsa om just katter (såklart)
Både sagoböcker och fakböcker !
Så här kommer bli en sarlig blandning !

Tänkte börja enkelt !

image77

Kattblues - av Katrin Jakobsen

Detta är en charmig liten bok med mycket bilder och lite text !
Vissa bilder är otroliga och jag fick lite små ont i magen fösta
gången jag läste den för jag skrattade så mycket!

Man känner igen katten och man känner igen människan !

En mycket charmig bok som rekomenderas !


image78


Kommentarer
Postat av: Änglakatterna

Ängla är en hane. Veterinären sa att han var en hona... men efter ett tag började en snopp att titta fram, men jag behöll ändå namnet.

2008-02-03 @ 21:57:42
URL: http://www.myengla.blogg.se
Postat av: Änglakatterna

Vår lilla My kommer från KKS. :)

2008-02-03 @ 21:58:13
URL: http://www.myengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0