Lekhage

image51

Visseligen är det hundar på bilden men det går ju precis lika bra till en katt !

Denna lekhage har fångat mitt intresse !
Jag hittade den på en auktion på tradera, den slutade på strax över 200:-
Har man tex kattungar som man vill ta ut kan man använda den,
men min tanke var som blivande uppfödare (om allt går som det ska) att ha till honan så hon kan
lägga sina ungar i den !

gott om plats för kattlåda matskålar mm och när honan behöver lite lugn och ro kan hon lätt hoppa ur
och gå undan en stund för sig själv !

Denna finns helt klart på min inköslista !

image34


Kommentarer
Postat av: Maja

Men gud va smart, tror helt klart på din idé där :)

2008-02-07 @ 17:45:56
URL: http://majaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0