SLUTA MED REKLAM INNLÄGG PÅ MIN BLOGG



Jag blir tokig på alla som gör reklam innlägg på min blogg !

"kolla gärna in min blogg"

"Kolla in på xxxxxxx.blogg.se, där kan du sälja dina gammal kläder etc.
Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen. Och spana in något som passar just dig!"

"kolla in och tävla på min blogg"

Jag blir tokig av dessa inlägg ! Jag blir jätte glad varje gång jag ser att någon gjort ett inlägg,,,
men blir riktigt sur när jag ser det är ett reklam inlägg !
Innbillar ni er att man ska gå in och kommentera och vara jätte glad
när ni bara använder min blogg för att göra reklam för
er själva !

Det är kul med nya läsare, men ska ni kommentera så var snäll och gör det
med tanke på inlägget ni komenterar eller att det är ett svar från tidigare
diskusioner om något sådant,,,
MEN INTE REKLAM !

Dessutom är det så himla onödigt,,, om någon lägger en kommentar på min blogg
om något som jag skrivigt så
kollar jag automatiskt in vem som skrivigt kollar dennes blogg och kommenterar troligt något...
Men gör personen bara ett reklam inlägg så kommer jag aldrig läsa dens blogg!




Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Vi håller med. Vi menar, varför ska vårt katthem vinna djurtestat smink, typ?

2008-07-28 @ 22:52:02
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Javisst håller jag med dig....vartenda ord....

Blir oxå skitsur på "kopierade masskommentarer"...

Opersonligt och dumt....

Stackars Hello Kittykissen....fniss...ser inte så gad ut.....

Kram

Margaretha

2008-07-29 @ 11:37:27
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Elin

Usch, reklamkommentarer är verkligen så grymt tråkiga att få! Det är ju bara till för att fiska kommentarer och besöakre till sin egen blogg. Jag hatar't :) Ska man kommentera så ska man kommentera det som står i inlägget, inte något annat :)

2008-07-30 @ 12:43:15
URL: http://eluaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0