S*Vintermånen´s



Dax att presentera ett av sveriges alla naken katterier igen !

Denna gången blir det S*Vintermånen´s.

Katteriet drivs/ägs av Mia Henriksson.
hon har sitt katteri i Linköping
Mia registrerade sitt stamnamn 2003.

Hon säger själv-
"Mitt mål är att föda upp friska, sunda och trygga katter i hemmiljö."
Precis så som det ska vara !

Mia är även lite "kändis" inom svenska sphynx världen då hennes katt Afro ,
Blev den första sphynxen med titeln Junior Winner i Sverige !

Vill du veta mer om vintermånen´s så besök hennes hemsida !
adress finns med bland mina länkar !



Kommentarer
Postat av: Jenny

Min sambo heter Kalle...

2008-07-23 @ 10:58:20
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Elin

Därifrån kommer min Boston som jag hämtade förra veckan. Mia är jätteduktig och trevlig på alla sätt och vis! En stor guldstjärna till henne!

2008-07-25 @ 00:17:33
URL: http://esatirnine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0