Leo



Denna snygga stora kille heter Leo !
han ägs av en vännina till mig !

Han är en mycket go kille som är bestämd och vet vad han vill !
Mycket kelig är han , men bara när det passar honom...

Han tycker om att vara ute och smyga och
favorit sov platsen är inne i en garderob !

Han älskar även kyckling över allt annat,,, när vi lunchar ihop och äter kyckling brukar
han sitta på en stol jämte med huvudet på bordet
jag har aldrig sett en katt få så lång hals som han
när det står kyckling en bit bort...
Han vet nämligen att tassarna inte får vara på bordet.....





Kommentarer
Postat av: Katten Musse

Hejsan!



Vilken fin blogg du har! Visste du att jag, katten Musse också bloggar från Södertäljekatthem. Jag bloggar för jag vill komma till ett kärleksfullt hem.



Jag skulle tycka det vore jätte gulligt av dig om du vill rekommendera min blogg till andra kattälskare, så jag snart får ett eget hem.



http://kattsidor.blogspot.com/



Tassavtryck/ Musse

www.sodertaljekatthem.se

2009-06-05 @ 11:41:10
URL: http://kattsidor.blogspot.com/
Postat av: susanne

Vilken underbar blogg! Kramar Susanne

2010-01-16 @ 19:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0