Ursäkta !

Har förstått jag varit lite saknad ! Känns härligt att få veta =D
Ber om ursäkt för mitt slarv med bloggandet,,, Har varit sjuk endel + att jag jobbar väldigt mycket.
Har nyss börjat på ett jobb till (har 4 olika jobb nu) så det tar på krafterna
särskilt som nya jobbet är som byggarbetare och jag egentligen inte
är så superväl tränad !
Men men !

Jag ska försöka ta tag i mig själv och komma igång med bloggandet igen !
tack alla ni som skrivigt innlägg och sokm saknat mig !



Bjuder på en bild på Calle och Yumi så länge =D
Som ni kanske förstår kan det vara svårt att få nått gjort framför skärmen med dessa två ivägen !



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo du är saknad. Har kollat in många gånger här utan att det har varit uppdaterat. Stackare akta bara så du inte går in i väggen!



Du skulle inte ha lust att skicka över lite nya bilder på pappa Calle. Så roligt att ha!

Kram kram

2009-01-25 @ 22:19:19
Postat av: Maja

Välkommen tillbax! Hihi vilka kissar du har, sphynxar har en förmåga att alltid vilja vara i centrum..bokstavligt talat ;o)

2009-01-25 @ 22:38:37
URL: http://majaskrypin.blogg.se/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Yumi och Kalle: Nu kan ni tävla om ett skyddsnät för katter, på vår blogg!



http://katthemmetkompis.blogg.se/2009/january/tavla-om-skyddsnat-for-din-katt.html

2009-01-26 @ 12:30:35
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0