Nu har det gått ett år !



För ett år sedan föddes Yumis första och enda kull med ungar !
Tänk vad jag önskar jag hade fått vara med !
För er som inte känner till det så köpte jag Yumi när hon var färdig som avels katt
så jag har aldrig själv fött upp någon kull !
Yumi kommer från S*Sunday Best (finns med bland mina länkar)
och det var i det katteriet som hon födde sina ungar
och själv föddes också för den delen !
4 små ungar var det i alla fall och idag är de 1 år gammla !

Bild från Maarit - S*Sunday Best
eller janna eller maja ! Ingen vet vilket !

Kommentarer
Postat av: Janna

Titta på Grims lilla tryne, är han inte för söt. Bara smälter. =)

2008-07-31 @ 12:17:47
Postat av: Maarit

Är det Janna som tagit bilderna, Ellen? Känner inte alls igen dem :)

Jag menade inget illa med det jag skrev i det andra inlägget, blev bara sur på att någon tyckte namnen var fula... :D

2008-07-31 @ 19:37:13
URL: http://bambikill.blogg.se/
Postat av: Madde

Nämen, ååh så söta. Och småå!

Jaså, i så fall ska jag nog kika efter en sån till min sötsak. =)

Bara undar, går det inte att avla något mer på din katt? Isf varför? Tänkte bara eftersom du skrev att hon var färdig som avelskatt? :) Kram

2008-08-01 @ 08:23:14
URL: http://visby1986.blogg.se/
Postat av: Janna

Tror det är Maja som tagit bilderna om jag inte minns helt fel.

2008-08-01 @ 12:56:58
Postat av: Maja

Det är jag som tagit bilden ovan :o) Jösses vad tiden går snabbt! Visst är dom söta de små Ååååh jag blir så kattungesjuk!

2008-08-01 @ 19:24:06
URL: http://majaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0