Litter kwitter



jag har starkt funderat på att  köpa en litter kwitter!
Det är en slags kattlåda som man sätter på toaletten,,
efter han plockar man bort ringarna
och till slut så sitter katten på toaletten och gör sina behov !
Tyvär så är den hyfsat dyr,,, ny får man räkna med en 700-800 i alla fall.
och då vet man ju inte om det kommer fungera eller inte !
Vet såna som har lyckats jätte bra och fått sina katter att "gå på låda" på toalette
men vet också såna där katten total vägrat....

Men visst hade det varit skönt om det kunde fungera !



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har oxå funderat på det där men efter att Nappa trillat ner i toan vid ett par tillfällen när hon i ren nyfikenhet gått balansgång så har jag lagt den idén på is...

2008-10-12 @ 19:55:23
URL: http://majaskrypin.blogg.se/
Postat av: Sussi

Min lilla Molly har oxå trillat ner i toastolen, och vilken panik! Hon kom inte upp igen själv, så jag fick lyfta den lilla stackaren. Detta funkar kanske bara på kattungar? Kan man 'lära gamla hundar sitta'? Det hade verkligen varit kanon om det hade funkat :).

2009-08-29 @ 22:41:54
URL: http://sussiandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0