I love your blog!



Jag har fått en utmärkelse !

Weeeee

Blir ju allt lite stolt ! =D

Så här fungerar det hela:

 1. The winner can put the logo on her blog.
 2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs you've nominated.

Såååå

Den som nominerade mig är katthemmet kompis

Åh så det där med nomineringar...

det tycker jag e svårt....

men..... i alla fall ! 7 st !

Majas Krypin

Dagens Fynd

Änglakatterna

Nakens Dagbok

katthemmet kompis får en tillbaka

Bäng & Galen

visby1986


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh! Haha vad glad jag blir, tack! :P

2008-09-02 @ 23:06:25
URL: http://majaskrypin.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Åh gulle dej!! Då skall jag skriva ett inlägg om detta i eftermiddag ;) Tack för den fina presenten, hälsar Theo ;) Puss puss

2008-09-03 @ 11:55:05
URL: http://lalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0