Murre

image210


Detta är Murre !
Han ägs av min goda vännina så det är inte min egen
men eftersom jag umgås mycket med henne räknas han in bland katterna
i mitt liv !



Murre är en ganska blyg katt, han litar inte på folk
och gömmer sig ofta om det kommer hem folk till matte
första gången jag var hos henne
låg han under soffan, men efter några gånger vågade han
sig fram och numera ligger han i mitt
knä och spinner när jag är hos henne! Han är en riktig mys katt!

Murre är bror med Sture !

image211


image78



Kommentarer
Postat av: Naken

Söt bror. Han har ju nästan samma färg som min bror. Vilka långa och fina morrhår han har. Blir lite avundsjuk...

2008-04-16 @ 20:10:00
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0