S*Sunday Best

image189

Så var det dax för ytterligare en presentation av ett katteri

Och denna gången blir det såklart
S*Sunday Best !

Min egen Yumi kommer från detta katteri !
Så jag har ju personligen haft endel att göra med det !

Katteriet drivs (ägs) av Maarit Karpinnen
En otroligt go tjej med humor och som jag tycker har
en mycket sund inställning till det hela !

Hon föder upp katter i sitt hem , men har även katter hos bla sin bror mfl

Jag har träffat ganska många av hennes katter och det är oerhört fina små goa varelser

Men förutom Yumi är nog hennes avelshane den som jag fallit
mest för ! Calle !
Goare han kisse får man leta efter !

image190

Kommentarer
Postat av: Maddepaddan

Haha va fula! Men söta på något knäppt sätt :P

2008-04-04 @ 15:02:58
URL: http://imadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0