Cinderella

image141

Detta är egentligen en sorglig historia !

Söta cinderella kom in i mitt liv när de ringde mig från en STOR industri
inärheten av där vi bor.
Dom hade en katt som hade bott på industrin en tid men den fick inte lov att bo där
så dom undrade om jag kunde tänka mig att ta den.
Självklart sa jag och en kväll efter stängning när det var lugnt på stället
åkte vi ditt tillsammans med en anställd som skulle hjälpa oss
fånga in kisse. Men inte var det svårt
hon kom själv fram till oss, sååå kelig och så hungrig..

in i buren med henne och så direkt hem... hade med mig lite mat som jag gav henne i
buren och den slukade hon direkt !

Hon fick börja med att bo i vårat badrum, hon var inte i så bra skick så jag ville
ha henne för sig själv till att börja med...

Men stackras lill kisse var sjuk när vi fick henne, har inte fått någon klarhet riktigt i vad det var för fel
men hon dog ca 3 veckor efter att vi fått henne...
Vetrinären sa det inte fanns nått jag kunnat göra men tankarna finns ju där ändå

Hon fick i alla fall sluta sina dagar som en älskad kisse,
mätt och varm och med mycket kel och gos !


image78

Kommentarer
Postat av: Lalisen

Men vad fint att du tog hand om henne så hon fick en fin sista tid *snyft* Söt var hon :...)

2008-02-28 @ 00:12:38
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Katthemmet Kompis

Nej, vad sorgligt!!

2008-03-03 @ 20:14:57
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0