Pusen

image52

Min lilla Pus flicka !

Denna flicka kommer från Norge !

En mycket go flicka som inte är så stor i storleken !
Hon älskar att vara utomhus och det går inte attt hålla henne inne, inte ens när det regnar
Hon ska ut helt enkelt ! Har sprungit ute med stövlar och paraply
och letat efter henne i spö regn och försökt få henne att komma med in men ikke !

Duktig jägare också ! Det har blivit många möss från henne !

Hon är såklart stereliserad och id märkt som alla mina katter !
Vaccineras gör dom också regelbundet ! Är mycket nogran med allt sånt =D



Dock tycker int Pusen omd etta eftersom det innebär att hon måste åka bil och det tycker hon inte om
det är nått bland det värsta hon vet och hon skricker hela tiden
Jag brukar ha henne i en kattbag så jag kan sitta med henne i knäet och lugna henne.

image54

image82

Kommentarer
Postat av: Änglakatterna

Men så söt! Hon liknar min lilla My!

2008-02-02 @ 10:57:13
URL: http://www.myengla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0