Rusty

image124

Rusty är en av de absolut vackraste katterna jag haft !
Hon är stor, otroligt stor, inte alls tjock utan bara stor
och hon är sååå vacker !

Hon flyttade till oss tillsammans med Luna !

Men Rusty trivdes bra tillsammans med de andra katterna
och hon trivdes bra hos oss, dock
så brukade hon gå på långa promenader ibland och kunde vara borta ibland upp till en månad!



Men så rätt som det var stod hon utanför dörren igen,,,
längre fram upptäckte jag att hon inte brukade gå så långt
utan var i ett stall som låg inte så långt från oss
hon var borta längre och längre perioder !

När vi sedan flyttade så fick hon flytta till det stallet och det älskade hon =D
För mig känns det också bra eftersom jag vet hon trivs !

rusty är en otroligt mysig, katt jätte kelig och super go, och hon har världens mjukaste päls =D

image126


image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0