Whisky

image94

Den mest älskade av dem alla ! Whisky !

Denna katten är den mest speciella som jag någonsin haft och
den som alltid kommer vara mig kärast !

Jag fick honom under en period i mitt liv då jag mådde väldigt dålig och han och hans syster (curaso)
var min räddning ! Vad skulle jag gjort utan dem !
När sedan Curaso dog alldeles för tidigt, blev mig Whisky om kärare !

Han är en otrolig kisse ! Snäll, kelen, tålig, tålmodig och en otrolig jägare !
Han är snall mot människor och mot andra katter !
Han är en riktig gentleman !

Skulle kunna hålla på att lovprisa honom hur länge som helst !

image95

Underbare katt har jag aldrig haft och kommer nog aldrig att få !

Tyvär bor han inte med mig mer, vi sålde ju vårat hus för en tid sedan och vi kunde då inte ha honom kvar, eftersom min man är allergisk !
Det gick bra på landet men inte nu när vi bor i lägenhet i stan !

Han bor nu med en jätte bra familj och vi har fortfarande kontakt =D

men det går inte en dag utan att jag saknar min Whisky !

image99


image81

Kommentarer
Postat av: lisalise

Whiskey var lika söt liten som stor

2008-02-06 @ 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0