Tellys

image37

Idag blir det en presentation av ett annat Katteri (sphynx uppföddare)

Tellys !

Detta katteri ligger i Borås (västra götaland)
Har inte hundra procenting koll på hur länge det har funnits men dom fick sin första kull 05-01-17
Så någonstans där skulle jag tro !

Med tiden har det blivigt 7 kullar men jag vet att dom väntar sin åttonde i slutet på januari !

Jag har haft endel kontakt med detta katteri har varit och hälsat på dem i Borås och även varit med dem på en utställning och hjälp till lite gran, det är en mycket trevligt familj som älskar sina katter
och vars mål är att föda upp friska sunda och sociala katter =D

Dom har 4 stycken avels honor och en avels hane !
+ att de har en "pensionerd" hane =)

Ett super bra katteri som jag planerar att köpa min lilla flicka från !

Kolla gärna in på deras hemsida !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0