Saknar mina älsklingar !

Fick ett saknar ryck av alla katter jag haft och som inte längre finns hos
mig av olika anledningar, endel är borta, endel har flyttat osv...
Så jag tänkte bjuda på en liten bild Bomb av mina älsklingar !

Håll till godo !

Pepsi


Curaso


Whisky


Rusty


Cognac


Charlie


Pusen


Whisky Igen


Ozzy


Charlie, Whisky, Ozzy, Rusty & Pusen


Cognac Igen


Rusty Igen


Luna


Pepsi Igen


Curaso Igen


Whisky & Rusty


Ozzy Igen


Charlie Igen


Och Slutligen Whisky åter igen


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vilken härlig kattbildbomb, vilka godingar ;o)

Tack för din söta kommentar i min blogg, hoppas allt kommer att gå bra nu och att jag får ett positivt besked från skolan.

2008-05-27 @ 23:09:42
URL: http://majaskrypin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åååå, vilka fina bilder! Och jag som älskar röda katter. :)

2008-05-28 @ 22:33:37
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0