Utmanad !



Har blivigt utmandad av Katten Oxå !

Så här funkar det hela:
 Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
 Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
 Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Okej !

Eftersom detta är en kattblogg så får de sju sakerna ha med katter att göra på
ett eller annat sätt.. låt mig se !

1.  Jag tycker om att göra skillnad på könen på mina katter, Yumi har allt i rosa, Calle får allt i blått !

2. Calle älskar vatten, inte direkt att bada, men att plaska och iakta rinnande vatten

3. Yumi dricker helst sitt vatten ur ett glas som står på golvet !

4. Calle äter precis allting, en stor favorit är bröd och muffins, men även pasta, potatis och annat går ner
Yumi å andra sidan är otroligt kräsen

5. Yumi älskar att slicka och bita en i näsan, Calle älskar fötter och tar sig gärna en
tugga i stortån !

6. Jag lägger hellre pengar på att köpa saker till katterna än till mig själv !
katterna är mina barn ! (jag vill absolut inte ha "riktigta" barn)

7. Katterna får inte vara i sovrummet därför har vi fårr vända på alla
dörrhandtag eftersom Calle öppnar dörrar !

Okej ! Så ska man utmana också !
Jag utmanar allt och alla !

Kommentarer
Postat av: Nette

Självklart (!) ska flickor ha rosa och pojkar ljusblått, det säger ju sig självt! ;-)



Thelma och Flisa hälsar att vatten alltid är godast när det dricks ur ett glas, framför allt om glaset tillhör matte! :-)

2008-11-17 @ 22:19:30
URL: http://kattenoxa.blogspot.com
Postat av: Nette, Thelma och Flisa

Hej igen! Kom och tävla på vår blogg! :-)



http://kattenoxa.blogspot.com



Hälsar Nette, Thelma och Flisa

2008-11-18 @ 10:48:33
URL: http://kattenoxa.blogspot.com
Postat av: Maja

Hihi kände igen mkt av det du skrev. Sphynxar är nog väldigt lika varann till sättet.

Calle är ju bara så söt! Saknar Tippen :( men om 2 veckor ska vi ses å då blir det massor av Tippenmys :P

Gillar Calle oxå att gnida sig mot din killes skäggstubb?

Tippen är helt galen i det haha nästan så man önskade sig själv skägg ;o)

2008-11-18 @ 17:32:04
URL: http://majaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0