Jenny frågar - jag svarar




Så fick denna uppgiften av Jenny
man ska svara på lite frågor !

What are the last 3 things you purchased?
En prydnads katt, en ny stekpanna och några nya muggar.

 What are the last three songs you downloaded?
Janis Joplin - mercedes benz, Jimi Hendrix - Voddo child och disney musik

 What where the three best places you visited?
Parken Zoo, Balaton i Ungern och Nordens Ark

 What are your three favorite movies?
Just nu är det : Stolthet och Fördom (den med colin firth), Hairspray (nya versionen med travolta)
och Försnuft & Känsla (den med Emma Thompson)

What three things can you not live without? (Other than family and friends.)
Mina katter, godis och mina gosedjur

 What would be your three wishes?
Att min man blir fri från sina alla allergier och astma, ett mysigt hus att bo i
och att få jobba med djur.

 What are three things you havent done YET?
Tittat på Gepard ungarna på Borås djurpark, fikat i mina nya efterätts talltikar
och sovt i mina nya kattsängkläder.

What three celebrities do you want to hang out with most?
Angelina Jolie, Brad Pitt och Pauley Perrette

 What are your three favorite dishes?
Tacos, chili corn cane med ris och thai mat !

 Name three thing you are good at.
Babbla oavbrutet, lägga massa pengar på onödiga saker 
och laga mat/baka

 What are three things you are currently coveting?
Öhhhhh

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du svarade!!! :)

2008-09-09 @ 11:48:31
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0